וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו להמון לייקים: בואו נהפוך את האינסטגרם שלכם למדהים

וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה, וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה

16.7.2018 / 7:02

הקיץ הוא העונה המושלמת לשדרג את האינסטגרם שלכם - מזג האוויר, הבגדים, הצבעים, בגדי הים והארטיקים הם בדיוק מה שהפיד שלכם צריך, ולנו יש כמה טיפים שישדרגו אותו ללא מאמץ

איך נראה פיד האינסטגרם שלכם? האם יש לכם פיד רגיל, כזה שמתעדכן פעם באף פעם ומכיל בעיקר תמונות עם חברים, או שיש לכם פיד זורם, עם סגנון משלו וקשת צבעים מדויקת? האם אתם מעדכנים אותו בכל יום או יומיים, או שוכחים ממנו לחלוטין והתמונה האחרונה בו היא בכלל מ-2016?

גם אם אתם מאלה שאוהבים להעלות תמונות ומחפשים את התמונה הבאה, וגם אם אתם לא נוטים לצלם ולהעלות - קבלו כמה רעיונות שיהפכו את האינסטגרם שלכם לצבעוני, יפהפה ובעיקר מלא בלייקים! רק זכרו דבר אחד - הפיד שלכם משקף אתכם כך שעליכם לעצב אותו בסגנון שלכם ולהעלות בו רק מה שאתם אוהבים.

צבעים בוהקים: זה נכון שפיד מינימליסטי בצבעוניות של לבן, שחור או אפור תמיד נראה אלגנטי ומהודק, אבל הקיץ נותן לנו הזדמנות ליהנות עם צבעים בוהקים ושמחים. נסו לשלב צבעים מנוגדים בתמונות שלכם והתמקדו בצבע הכחול: ים, בריכה או שמיים כחולים הם הרקע המושלם לבגדים ואקססוריז צבעוניים, או במקרה שלנו לארטיק בטעם תות, שגורם לכל אחד לרצות לתקתק כבר את התמונה ולהתחיל לאכול.

המעצבות של לה פרוטה: לרכישת קולקציות בגדי הים

ארטיק של לה פרוטה.
מזג האוויר, הבגדים, הצבעים, בגדי הים והארטיקים הם בדיוק מה שהפיד שלכם צריך

הרמוניה: אם צבעים בוהקים ובולטים הם לא בדיוק כוס האייס קפה שלכם, אתם יכולה להוסיף עניין בעזרת צבעים טבעיים ורגועים יותר שמשלימים אחד את השני - כובע קש מעל רצפת עץ, או שילוב בין תפוח בגוון ירוק טבעי לכמה גווני ירוק שונים על אריזת הארטיק הם דרך פשוטה להוסיף צבע, אך עם זאת להשאיר את הפיד שלכם מינימליסטי ורגוע.

המאסט שלך לקיץ שכולו בילוי בלתי נגמר

ארטיק לה פרוטה.
דרך פשוטה להוסיף צבע בצורה אלגנטית

בימוי מפתיע: כמה פעמים ראיתם תמונה של כוס קפה וקרואסון מעל שולחן שיש, או תכשירי איפור זרוקים בנונשלנטיות ליד מגזין אופנה? קומפוזיציות הן דרך מצוינת להוסיף תוכן מעניין לחשבון שלכם, אבל הדרך הנכונה לבנות קומפוזיציה היא לחשוב מחוץ לקופסה ולתת לעוקבים שלכם תמונות חדשות ומרעננות. חפשו אביזרים שאחרים לא מצלמים, שלבו אותם בצורות חדשות והפתיעו את העוקבים שלכם בכל תמונה מחדש.

ארטיק לה פרוטה. יחצ,
חפשו אביזרים שאחרים לא מצלמים ושלבו אותם בצורות חדשות/יחצ

מרחקים: מי אמר שכל תמונה עם חברים חייבת להיות כזו בה אתם עומדים בשורה, מחובקים ומחייכים למצלמה? לא לא לא. אם אתם רוצים להעלות תמונה שלכם עם אנשים נוספים שחקו עם ממדים ומרחקים - אנשים שנמצאים במרחק שונה מהמצלמה יוצרים עומק ועניין, בעיקר אם הם נמצאים בתנועה. תמונה כזו תיתן לעוקבים שלכם משהו להתעכב עליו והיא מעניינת הרבה יותר מעוד תמונה דוממת ו"שטוחה".

אז תתחילי לנצל את הקיץ כדי לצאת, ליהנות ולבלות - ואל תשכחי לצלם מדי פעם!

ארטיק לה פרוטה.
אנשים שנמצאים במרחק שונה מהמצלמה יוצרים עומק ועניין
וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה, וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully